Liceul are următoarea structură:
- ciclul primar (cîte 3 clase la paralele I-IV);
- ciclul gimnazial (cîte 4 clase la paralele V-IX);
- ciclul liceal (cîte 3 clase la paralele X-XII).
La fiecare paralelă a claselor I-IX activează şi cîte o clasă cu profil muzical-coral. La finalizaerea clasei a IX-a elevii se consideră absolvenţi ai ciclului gimnazial şi li se înmînează Certificat de studii gimnaziale, iar cei de la secţia muzical – corală mai obţin suplimentar un certificat al studiilor de profil. Studiile liceale se consideră finalizate după absolvirea clasei a XII-a cu înmînarea Diplomei de bacalaureat, document care permite deţinătorului să se înscrie în învăţămîntul superior.
Activitatea educaţională se realizează, în temei, conform planurilor Ministerului de ramură, dar, pentru a păstra tradiţia instituţiei, o parte substanţială se realizau în baza planurilor individuale coordonate cu Ministerul de ramură:
- planurile pentru clasele I-IX cu profil estetic;
- planurile pentru ciclul gimnazial (studiere aprofundată a l.engleze);
- planuri pentru clase gimnaziale cu profil matematică-informatică.
Această situaţie s-a păstrat pînă în anul şcolar 2011 cînd Ministerul Educaţiei a diversificat tipurile planurilor – cadru.
În situaţia în care colectivul liceului a obţinut mai multe realizări, şi se plasează pe un loc prestigios în topul celor mai puternice (solicitate) licee din capitală, se simte o satisfacţie, oamenii consideră că schimbările au fost benefice iar ei sunt, în fond, mulţumiţi cu ceea ce au realizat şi cu ceea ce sunt. Anume acest motiv ne-a determinat să sensibilizăm colectivul spre o nouă schimbare:
- colegii au fost încurajaţi să se dezvolte în continuare;
- se promovează colaborarea şi acţiunile participative;
- nu se uită de comunitate;
- se oferă posibilităţi alternative de dezvoltare, etc.;
- se distinge o activitate orientată spre îmbunătăţirea calităţii învăţămîntului şi a diverselor servicii educaţionale prestate de către instituţie.