Activitatea "Micul Investigator Anti-Bullying" a fost destinată elevilor din clasa a III-a și a avut ca scop principal dezvoltarea abilităților de identificare și prevenire a fenomenului de bullying în școală.
Înțelegerea conceptului de bullying și identificarea comportamentelor agresive: Elevii au învățat ce reprezintă bullying-ul, cum se manifestă și care sunt formele sale, precum și cum pot recunoaște comportamentele agresive în mediul școlar.
Prin activități interactive, copiii au învățat să se pună în locul celorlalți, să înțeleagă sentimentele și nevoile colegilor și să comunice eficient pentru a preveni conflictele. Au fost instruiți în tehnici de intervenție și sprijin pentru colegii care sunt victime ale bullying-ului, promovând un mediu școlar sigur și respectuos.
Prin jocuri de rol, discuții ghidate și studii de caz, copiii au explorat diverse scenarii și au învățat cum să identifice comportamentele agresive, să dezvolte empatie față de colegii lor și să aplice strategii eficiente pentru a preveni și interveni în situații de bullying.
Această activitate a contribuit la crearea unui mediu școlar sigur și respectuos, promovând valori precum empatia, respectul și solidaritatea între colegi.